Bij Groene Bouwmaterialen proberen we er natuurlijk alles aan te doen om jouw bestelling zo goed en snel mogelijk bij jouw bouwproject te krijgen. Het kan echter zijn dat je toch niet helemaal tevreden bent. Wanneer je een klacht hebt over een van onze producten of over onze dienstverlening, kun je contact opnemen met onze serviceafdeling. Binnen maximaal vier werkdagen na ontvangst van jouw melding ontvang je een inhoudelijke reactie op de klacht van een van onze medewerkers.
Je dient je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit uiteindelijk niet tot een oplossing, dan kun je het geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via dit platform.
Groene Bouwmaterialen
T.a.v. Serviceafdeling
Postbus 3
5256 ZG Heusden
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
RegistrerenU heeft geen artikelen in uw winkelwagen